środa, 1 kwietnia 2015

Smutna informacja




Pewnie mnie teraz zabijecie, ale niestety muszę to zrobić.

ZAWIESZAM BLOGA!

 Ostatnio nie mam w ogóle czasu na bloga i pisanie. Za miesiąc matura a ja jestem w tak zwanej dupie. Przepisywanie rozdziałów po nocach zdecydowanie mi nie służy. Dodatkowo doskwiera mi całkowity brak weny i zastój. Kiedy staram się sklecić jakiś specjał, czy po prostu kontynuować opowiadanie, biorę ołówek do ręki i siedzę patrząc w ścianę. NIC! Chcę, żeby wszystko było jasne i mam nadzieję, że mimo wszystko mnie nie opuścicie w tych trudnych chwilach.

Przy okazji, życzę Wam wszystkim wesołych, spokojnych i rodzinnych świąt Wielkiej Nocy oraz mokrego Śmigusa Dyngusa. No i żeby pogoda dopisała, bo ostatnio jest okropnie kapryśna -.-



Chcę jeszcze powiedzieć tylko jedno słowo:

PRZEPRASZAM











No dobra... Dwa słowa: Prima aprilis! :D
Nie mogłam się powstrzymać haha :P Co prawda to prawda, mam ogromny natłok zajęć, ale nie zamierzam porzucać ani zawieszać bloga. Jestem dla Was po prostu za dobra :P
Pozdrawiam i czekajcie na nowe notki :*


1 komentarz: