czwartek, 15 stycznia 2015

Liebster Avard ... znów

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

~

Ja troszkę naruszę zasady zabawy i nie nominuję nikogo z racji takiej, że już wcześniej to robiłam :) Postanowiłam jedynie odpowiedzieć na zadane mi pytania. A co mi tam, będziecie wiedzieć o mnie trochę więcej, skoro tak bardzo chcecie :P

~

Chcę także podziękować za nominację:
Rozważna Romantyczna oraz Sakuya Lisek :D
Dzięki wielkie dziewczyny za docenienie mojej pracy ;)

~

A teraz szybciutko odpowiedzi:

Pytania od Rozważna Romantyczna:

1.Ile lat jesteś już fanką/fanem Naruto?
~Nie pamiętam dokładnie kiedy się to zaczęło ale będzie coś z 5/6 lat ;)

2. Co Cię zainspirowało do pisania właśnie na ten temat?
~To był impuls :) Od M&A Naruto zaczęło się moje zainteresowanie światem mangi i anime, więc to pewien sentyment popchnął mnie do właśnie tej tematyki. Dodatkowo czytam wiele takich blogów i moja wyobraźnia sama złożyła całe opowiadanie do kupy :P

3. Ulubione movie Naruto?
~Chyba „Więzienie krwi”, ale teraz czekam i nie mogę się doczekać „The last”. Może być nie zły :D

4. Skąd czerpiesz wenę do pisania?
~To dosyć ciężkie pytanie, ale chyba w szczególności z filmów, książek (oczywiście fantasy :D ) i innych blogów.

5. Czy prowadziłaś/łeś wcześniej bloga? Jak tak to na jaki temat?
~Nie, to jest mój pierwszy :)
6. Ukochana książka?
~saga „Wiedźmin” Andrzeja Sapkowskiego

7. Wymarzone zakończenie Naruto?
~Cyba Kishimoto czytał mi w myślach, bo aktualne zakończenie jest po prostu świetne i takie jak chciałam :P

8. Czy śledziłabyś/śledziłbyś dalsze losy Boruto?
~Tak!! :D

9. Która postać z mangi najbardziej Cię przypomina?
~Zdecydowanie Shikamaru :P

10. Co byś zmieniła/zmienił w historii Naruto?
~Może, żeby Sasuke został w wiosce po wojnie, ale poza tym nic.

11. Twoje największe marzenie?
~Skoczyć na bungee z mostu :D Tak jestem zwariowana :P

~

I jeszcze pytanka od Sakuya Lisek:

1.Ulubione zwierzątko?
~Pieski <3

2.Ulubiona postać z mangi/anime?
~Ciężko jednoznacznie określić, ale Hinata z Haikyuu!! rozwala system :P Dodatkowo gra w mój ukochany sport ;)

3.Najlepsza cecha swojego charakteru?
~Jak coś już zaczynam robić to musi to być zrobione perfekcyjnie.

4.Czemu zdecydowałeś/aś się na założenie bloga?
~Czytam wiele blogów i w mojej głowie samo ułożyło się to opowiadanie. W pewnym momencie postanowiłam spróbować swoich sił. I oto jestem :D

5.Kim chcesz być w przyszłości?
~Na chwilę obecną celuję w informatyka.

6.Ulubiony kolor?
~Błękitny.

7.Ulubiony wykonawca?
~Jeżeli chodzi w o piosenkarza/piosenkarkę (bo tak średnio rozumiem pytanie :P ) to zespół Skillet podbił moje serce :)

8.Czego nienawidzisz?
~Sprzątać -.-

9.Ulubiony ff?
~ Choćby wody miało przybywać, a dna nie było widać Gorąco polecam :)

10.Trzy rzeczy, które uwielbiasz w swoim wyglądzie?
~Paznokcie <3 , oczy i figurę (ale to trochę mniej :P )

11.Horror czy komedia?
~Zdecydowanie horror :D


Jeszcze raz dziękuję za docenienie i pozdrawiam :*

3 komentarze: