wtorek, 30 grudnia 2014

Liebster Avard

Nominacja do Liebster Avard jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną pracę''. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz jedenaście osób, oczywiście Ich o tym informujesz oraz zadajesz Im 11 pytań. Nie nominuje się bloga, który cię nominował.

~

Chcę na wstępie bardzo podziękować Patty i Pauli za nominację. Wciąż jestem w szoku, bo jestem całkowicie nowa w kręgach blogerów, a już zostałam przez kogoś doceniona :D

Tak więc, do rzeczy :D

1. Czemu zdecydowałaś/eś się na pisanie tego bloga o danej tematyce?
~To był impuls :) Od M&A Naruto zaczęło się moje zainteresowanie światem mangi i anime, więc to pewien sentyment popchnął mnie do właśnie tej tematyki. Dodatkowo czytam wiele takich blogów i moja wyobraźnia sama złożyła całe opowiadanie do kupy :P

2. Czego się najbardziej boisz?
~Na chwilę obecną … że nie zdam matury (odpukać!!) :P

3. Co twoim zdaniem jest najważniejsze w życiu?
~Przyjaciele. Ktoś, kto rozumie Cię bez słów i można porozmawiać z nim na każdy możliwy temat :)

4. Gdybyś mogła/mógł, co zmieniłabyś/zmieniłbyś na świecie?
~Niestety nie jest to możliwe, ale chciałabym, aby wszystkie choroby zniknęły ze świata, a w szczególności te nieuleczalne, które niejednokrotnie odbierają nadzieję :(

5. Skąd czerpiesz wenę/inspirację, aby dalej tworzyć?
~To dosyć ciężkie pytanie, ale chyba w szczególności z filmów, książek (oczywiście fantasy :D ) i innych blogów.

6. Kogo podziwiasz?
~Moją mamę, za za to, że wytrzymuje z naszą trzepniętą rodzinką :P … I siatkarzy :D

7. Jakie jest Twoje największe marzenie?
~Znaleźć taką piękną, prawdziwą miłość, jaką spotyka się tylko w filmach.

8. Wolisz spacery w nocy, czy w dzień?
~W nocy :) Z nieodłącznymi słuchawkami i ulubioną muzyką.

9. Jakie czytasz książki?
~Fantastyka <3

10. Czy chciałabyś/chciałbyś cofnąć się w czasie i zmienić coś w swoim życiu?
~Raczej nie. Myślę, że jest dobrze tak jak jest.

11. Jaką umiejętnością chciałabyś/chciałbyś dysponować? ( np. przechodzenie przez ściany, latanie, telepatia i inne. )
~Czytanie myślach. Wiedziałabym co tak naprawdę myślą o mnie inni, a przy okazji byłoby to bardzo pomocne na sprawdzianach :P

~

A teraz moje pytanka :D

1. Skąd się wziął pomysł na pisanie bloga?
2. Co jest twoją największą pasją/zainteresowaniem/hobby?
3. Jakie zwierze do Ciebie najlepiej pasuje?
4. Jaką porę roku lubisz najbardziej i dlaczego?
5. Skąd czerpiesz wenę/inspirację, by tworzyć?
6. Jakie jest twoje największe marzenie?
7. Twój ulubiony film/książka.
8. Jaki gatunek muzyki preferujesz?
9. W jakim miesiącu masz urodziny?
10. Czy masz rodzeństwo? Jeżeni nie, to czybyś chciał/chciała mieć?
11. Jakie miasto na świecie chciałbyś/chciałabyś odwiedzić i dlaczego?

~

A moja nominacja to :)

2. Naruto

Wystarczy :) Te kilka w szczególności zapadł mi w pamięć :D

1 komentarz:

  1. Gratuluje nominacji! A na Nowy Rok życzę dużo weny, zdrowia, szecęścia, pomyślności, mase pomysłów, zdania matury i spełnienia najskrytszych marzeń.
    Z pozdrowieniami, Domi

    OdpowiedzUsuń