czwartek, 16 lipca 2015

Pozdrowienia z Chorwacji

 Cześć Wam moi kochani cztelnicy. Niestety to nie nowy rozdział, ale chciałam podkreślić, że żyje jeszcze :P

 Ale na początek muszę się Wam pochwalić, gdyż właśnie mówi (albo raczej pisze) świeżo upieczona studentka Politechniki Rzeszowskiej im. Ignacego Łukasiewicza kierunku informatyka, czytaj: Jaj!!! Dostałam się!!! ^.^

 A teraz konkrety, które zapewne bardziej Was interesują. Otóż rozdział pt. Epilog jest juz w ok. 80% napisany. No nie licząc mojego ukochanego przepisywania -.- Zło konieczne no ale coż... Do Polski wracam dopiero we środę rano, ale jak widzicie mam internet (weeee ^.^), wiec postaram się w okolicach wtorku dodać rozdział. Jednak nic nie obiecuję. Podkreślam POSTARAM SIĘ. Mimo wszystko jeżeli Epilog nie pojawi się do tego czasu nie macie czym się martwić, bo pojawi się na pewno.

 A na ten czas polecam Wam jedno opowiadanie, które mnie powaliło na kolana. Ja go nie czytałam, ja go pochłaniałam. A mówię tu o: http://nine-crimes-ss.blogspot.com/

 A teraz trochę mojej złośliwości pt. "Ja sobie siedzę w piękniej, słonecznej Chorwacji, a Wy się kisicie w (jak słyszałam) deszczowej Polsce" :P

Takie widoki 
Wszędzie palmy *.*
Piękny Trogir
Pełno w nim takich miejsc <3
A temperatury szaleją :P
I na koniec oczywiście obowiązkowe selfie :*

Całuję
~Asisk :*

EDIT 16.07.15
Mówiąc ostatnio, że temperatury szaleją muszę się poprawić. Teraz dopiero jest goraco a ma być jeszcze gorzej.


P.S. Biorę się za przepisywanie Epilogu ;)

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Schował się pod kapeluszem haha. A tak szczerze, to chyba jedyne selfie w życiu, które mi wyszło :P

      Usuń
  2. Nie chwal się. Smutam, bo nigdzie poza Polską i Holandią nie byłem :v
    Czekamy na epilog :D I gratuluję dostania się na Politechnikę :p
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń