czwartek, 23 lipca 2015

Podziękowania i podsumowanie

Na początek muszę Wam powiedzieć, że będzie mi brakowało cotygodniowego wkurzania się na to, że nie mam gotowego rozdziału. Czwartki będą puste bez przepisywania na szybko notki. Tak wiem, mam problemy haha.
Na pierwszym miejscu muszę gorąco podziękować 

Ecleette 


za to, że znosiła moje ględzenie i była ze mną już od dłuższego czasu. Mam nadzieję, że utrzymamy kontakt :)

Dziękuję wszystkim, którzy choć raz pozostawili po sobie ślad w postaci komentarza:

Sapsik
Nine Tails
MoNika
Kathie-chan
Basia
Shadow
Sonora Onido
Rozważna Romantyczna
Mija Minri
Domi
Wilk
Eren
Tomek Żuber
polasa21

Każdy, nawet najdrobniejszy komentarz motywował mnie do dalszej pracy, a niektóre niejednokrotnie wywoływały uśmiech na mojej twarzy. Jesteście kochani!


Dziękuję tym, którzy byli ze mną, ale nie ujawniali się w postaci komentarzy. Mówię tu o obserwatorach bloga, czyli:

Yasha Aizawa
kofstein
Raks
Aleksandra Tateruch
Ryoko


I na koniec dziękuję również wszystkim tym, którzy czytali, ale nie ujawniali się w żaden sposób. Wiem, że tam jesteście, bo skądś się te liczby biorą. 

Dla Was wszystkich wielkie
ARIGATO



Teraz przejdę do kwestii, która zapewne interesuje Was najbardziej, czyli informacja-niespodzianka. Otóż, już chwilę temu zaczęłam pracę nad całkiem nowym opowiadaniem. Tak, nie rozstaję się z pisaniem :D Jednak ostatnio nadszedł mnie jeszcze inny pomysł i aktualnie rozważam, który z nich rozwinąć. Ale napiszę Wam o obu i może pomożecie mi zadecydować. 

Pierwsze opowiadanie jest związane, no jakże by inaczej, z Naruto. Jednak przeniosę jego i innych bohaterów do prawdziwego świata. Głównym motywem będzie walka gangów. Szybkie wozy, strzelaniny i... szkoła. W dzień zwykli nastolatkowie, a w nocy jeden z najbardziej poszukiwanych gangów. Może się Wam spodobać. Mam już nawet 3 rozdziały. 

Drugi jest totalnie inny od tego, co pisałam do tej pory pod każdym wzgledem. Ostatnio naszła mnie ochota na coś typowo babskiego i machnęłam Prolog Dramione. Akcja usytuowana w szkole, po pokonaniu Voldemorta. Czas zmienia ludzi i nie oszczedził nawet najwiekszych wrogów. Jak to się potoczy? Sama dokładnie nie wiem, ale mam wstepny zarys planu.

No i co Wy na to? Piszcie w komentarzach co wolicie, a ja się tym zajmę ;)

Niestety blog nie ruszy na dniach, bez wzgledu na Wasz wybór. Potrzebować będę trochę czasu, by chociaż w głowie ułożyć sobie zarys całej akcji i napisać trochę rozdziałów do przodu. Nie chcę, żebyście musięli czekać na publikację kolejnych rozdziałów. 


I na koniec krótkie podsumowanie pracy bloga Akuma Samurai (stan z dnia 23.07.2015 godzina 15:00)

13 740 wyświetleń 
198 komentarzy
47 postów, w tym 32 rozdziały + Prolog i Epilog
15 obserwatorów 


10.11.2014 roku o godzinie 00:32 pojawił się Prolog
22.07.2015 roku o godzinie 1:03 pojawił się Epilog 
czyli minęło:
8 miesięcy, 12 dni i 29 minut.


Oczywiście jeżeli się nie pomyliłam :P


A teraz pozostaje mi tylko powiedzieć jedno słowo 

ŻEGNAJCIE

Wasza Asiek

14 komentarzy:

  1. Szczerze powiem, że zdziwił mnie fakt, iż mój nick widnieje prawie że na początku posta No serio, nie ma sprawy, a przecież nie zerwę z tobą kochana kontaktów! Co to, to nie. Bardzo raduję się, że nie porzucasz pisania :D Oczywiście tak szczerze, to masz moją odpowiedź na twoje pytanko:
    Strzelanina, gangi, akcja.... tak, taki jeszcze raz tak! Do tego Naruto mode?! Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak!
    ^rozpływa się^
    kochana jestem na tak, tak i jeszcze raz tak! Masz o drugim na myśli HP World? Spoczko, jednak moja duma fanki anime jest silniejsza.
    Nie zapomnę z tobą kontaktów, gdyż mamy przecież Lapidarium. Heloo! To że mam szlaban i ryzykuję pisząc ten kom nic nie znaczy, bo jak dla mnie to warto. Nie mogę zapomnieć twoich komentarzy, lub odpowiedzi na moje komy, gdzie mówiłaś, że uśmiechasz się do telefonu, albo ja pisałam że na angolu parsknęłam śmiechem po twoich dopiskach na OSZC ^^ Ubóstwiam cię, i pod żadnym pozorem nie miałam problemu ze znoszeniem twoich "humorków", gdziekolwiek je miałaś?
    Czekam na jakiekolwiek wieści odnośnie twojej pracy nad (możliwie) blogiem o Naruto :D A z resztą! Nie ważne co napiszesz, ja bd komentować i czytać! Uwielbiam twój styl - taki lekki i nie pogmatwany, w porównaniu do mojego T_T
    Niestety, ale moje oczy już są nadszarpnięte noszeniem przy takim świetle okularów, tak więc nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć ci szczęścia, weny, mocnych postanowień i możliwie sławy na bloggerze!
    Pozdrawiam i do usłyszenia Ecl/Karou :**

    OdpowiedzUsuń
  2. No pewnie że chętnie blog o Naruto! Uwielbiam te klimaty, gangi i wgl!! I taki zły Naruto, taki skurwiel *.* hahahaha HP nie bardzo lubię, więc bardziej przypada blog o Naruto
    i Dziękuje bardzo za to Twoje opowiadanie, świetnie piszesz i inspirujesz mnie czasami, czytając Twoje notki, w mojej głwoie pojawiają się nowe pomysły!

    Czeekam niecierpliwie! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pierwsza opcja brzmi bardzo interesująco i zgadzam się z Kathie-chan mało jest złego Naruto.

    OdpowiedzUsuń
  4. To miło, że wyróżniłaś mnie w podziekowaniach ;*
    Również nie przepadam za HP, no ale mnóstwo ludzi uwielbia, także ja się nie odzywam xD Jeżeli jednak chodzi o Naruto, to taką tematykę z wieeelką chęcią przeczytam, więc masz już pierwsze fanki ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. I fana ale spokojnie nie jestem tak upierdliwy jak Sakura czy Ino za młodu. Proszę też o info jak zaczniesz pisanie nieważne czy HP czy Naruto, chodź osobiście bardziej Cię widzę w ffach o Naru:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam,
    droga autorko, stwierdziłam, że coś napisze tutaj, bo mam jeszcze zaległe kila rozdziałów, ale to zrobię w najbliższym czasie, po prostu nie mam kiedy usiąść i przeczytać... ech to smutno, że już koniec historii o walecznych samurajach... ale cieszę się, że tworzysz kolejne opowiadania, powiem jedno drugie mi się podoba też, ale chcę pierwsze, te klimaty och.....
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzisz Asieniu sami gangsterzy cię czytają XD u mnie rozdział jakby co ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzisz Asieniu sami gangsterzy cię czytają XD u mnie rozdział jakby co ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzisz Asieniu sami gangsterzy cię czytają XD u mnie rozdział jakby co ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem bardziej za Naruto... opowiadanie może być ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega się cieszę z takiego odezwu. Yay! Jednak mnie lubicie ^.^
    A tak na poważnie to widzę, że Naruto został przegłosowany do zera. Szczerze? Spodziewałam się tego :P
    Dodadkowo przysiadła mnie siostra, która po przeczytaniu 4 rozdziałów stwierdziła, że jest mega i mam to koniecznie pisać. A pragnę podkreślić, że Akuma ten Osioł nie przeczytał bo "było nudne i nie podobało jej się". Tak, że ten... Ale Wy powinniście się cieszyć, bo będę miała porządna motywację pod tytułem "no pisz noooo" i przy okazji Bete "boże Cepie, tu ma być "rz" i zgubiłaś literkę, Analfabecie". Taaak ciekawie mam.
    A wracając, pracuję nad 5 rozdziałem. Jednak poczekajcie sobie jeszcze, bo chcę napisać jakieś 10-15 rozdziałów zanim uruchomię bloga. A mam aktualnie totalny brak parcia na pisanie. Mam w głowie pomysł, ale nie chce mi się go spisać. Terminy nie gonią to po co? Jak mnie najdzie to napiszę.
    Nie macie ze mną lekko, o nieee.
    To na razie ja spadam, a Wy moi Kochani oczekujcie notki informacyjnej o wystartowaniu bloga. Ostatnio nawet nad szablonem siedziałam i mega mi się podoba. Normalnie dumna jestem z siebie :D
    Papatki!

    Wasza Kochana i wcale nie leniwa Asiek :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam bywa gorzej znam blogi gdzie jedna notka wypadała na miesiąc lub trzy więc życzę masy chęci. Istnieje może możliwość dostawania informacji na gg?? Wiesz co do notek i startu bloga.

      Usuń
    2. Jasne, nie ma problemu. Tylko podaj numer i napiszę do Ciebie ;)

      Usuń
    3. Proszę:D moje gg: 42303669

      Usuń