poniedziałek, 10 listopada 2014

Wstęp, czyli parę słów od autorki.

Na początek, kilka słów o mnie:

Nazywam się Aśka, mieszkam w Rzeszowie i mam 18 lat (klasa maturalna -.-).
Jestem stuprocentowym umysłem ścisłym, więc z góry przepraszam za błędy i gafy jakie popełnię w trakcie prowadzenia tego bloga.
Uwielbiam przeróżne mangi i anime. Już od dłuższego czasu śledzę wiele blogów, głównie związanych z M&A Naruto. Jest to powodem pewnego sentymentu, ponieważ to od właśnie tego anime zaczęła się moja przygoda z tego typu rozrywką.

Ale dość o mnie, teraz przejdźmy do bloga:

Powstał on dosyć spontanicznie, głównie za sprawą mojej wybujałej wyobraźni. Uwielbiam wymyślać różne niestworzone i niejednokrotnie dziwne historie. Pewnego dnia postanowiłam spisać te pomysły i tak narodziła się opowieść, która mam nadzieję, że się Wam spodoba.
Opowiadanie będzie opisywać przygody czwórki shinobi: Naruto, Sasuke, Hinaty i Namidy (postać wprowadzina). Zapoznacie się ze szczegółami ich treningu, dzięki któremu stali się niezwykli, odkryjecie zapomniane historie i legendy oraz poznacie zbliżające się do świata ninja Zło.

I kilka spraw organizacyjnych:

1. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Nie bój się krytykować, w przyszłości będę wiedzieć co mam zmienić. Nie bój się chwalić, to z pewnością spowoduje, że będę chętniej zaglądać na bloga.
2. Notki będą pojawiać się regularnie CO PIĄTEK. Wyjątek będą stanowić jakieś nieprzewidziane okoliczności, o których na pewno Was poinformuję.
3. Jeszcze DZIŚ pojawią się charakterystyki bohaterów, które znajdziecie w zakładce "Bohaterowie" oraz Prolog - tak na zachętę :)
4. Oryginał M&A Naruto należy do Masahi Kishimoto.

Bez dłuższego przeciągania, gorąco zapraszam do lektury bloga :D ~ Wasza Autorka

1 komentarz:

  1. Hmmm ciekawie się zapowiada ... lecz doświadczenie mi podpowiada że nie dasz rady co piątek wstawiać rozdziału ... pożyjemy zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń